Thursday, April 24, 2014

JADI AHLI SHAKLEE


Kelebihan Dan Cara mendaftar Keahlian Shakle Sama Ada Untuk Kegunaan Sendiri Atau Menjadi Pengedar

Apa kebaikan menjadi ahli/pengedar/distributor Shaklee?
  1. Modal permulaan yang rendah. Saya bermula dengan RM65 tapi kini stabil ribuan ringgit sebulan hanya dengan rolling capital yang tak sampai RM500 pun.. Tu pun biasanya saya langsung tak simpan stok sebab boleh order online, esok Shaklee pos. Kiranya stok saya kat warehouse Shaklee la..hehe. TAK WAJIB simpan stok tau.
  2. Dapat membeli dengan harga ahliPenjimatan sehingga 35%.
  3. Dapat membeli produk dengan harga yang lebih murah dari harga ahli melalui promosi bulanan Shaklee.Promosi bulanan adalah beli 6 percuma 1. Harga rendah dari harga ahli ni boleh didapati dari pembelian secara berkumpulan kami jika cuma inginkan 1 unit sahaja.
  4. Berpeluang mengumpul point dan menjana pendapatan sampingan hanya dengan penggunaan sendiri. Pengambilan supplement adalah amalan dan investment yang berterusan, jadi anda akan berpeluang menjana pendapatan yang berterusan. Setiap bulan insyaAllah ada jualan ribuan ringgit dari pembeli sama dan pembeli baru. Ini pengalaman saya.
  5. Berpeluang menjana pendapatan sampingan hanya dengan berniaga secara part time. Saya ada ramai pengedar yang menjual Shaklee secara online kerana kami menjadikan Facebook, Whatsapp dan blog sebagai wakil fizikal kami untuk bekerja.
  6. Tidak perlu mengeluarkan belanja besar untuk menyimpan stok. Shaklee boleh membantu anda membuat dropshipping kepada customer anda. Yes. Ini yang saya lakukan selama ini. Tak perlu modal beribu ribu..asal ada sikit 2,3 ratus jadikan rolling capital pun dan boleh..takda langsung modal pun dah boleh..sebab modal utama adalah usaha, rajin, dan tak berputus asa..kalau ada modal beratus ribu pun tanpa ada modal 3 ni..memang tak menjadi..ini pengalaman saya.
  7. Tidak diwajibkan maintain point setiap bulan. Point adalah bergantung kepada banyak mana bonus yang anda inginkan. Tiada paksaan.
  8. Tidak diwajibkan menaja downline. Anda cuma perlu banyakkan sharing session untuk menarik lebih ramai pembeli untuk menambahkan bonus bulanan anda. Sekali lagi, ia bergantung kepada target bonus yang anda inginkan. Ahli saya majoriti serah diri. Tak paksa pun. Takda nak jumpa kat restoran explain business plan tu semua.
  9. Tidak memerlukan kedai untuk berniaga. Kebanyakan distributor Shaklee membuat bisnes secara online dan perkongsian secara offline sahaja bersama family dan rakan terdekat. 
  10. Harga produk yang berpatutan dengan kualiti produk yang hebat. Shaklee telah mencapai score 8.9 per 10 untuk effectiveness rating. Supplement Shaklee adalah semulajadi (bukan sintetik), selamat dan berkesan. Rangkaian produk hebat untuk penggunaan seisi keluarga dari kanak-kanak ke warga emas. Kehebatan Shaklee membuatkan produk ini senang untuk dijual.
Itu adalah antara top 10 faedah menjadi ahli Shaklee. Selain untung runcit, anda berpeluang mendapat 3C bonus dari Shaklee. Apa itu 3C?
  1. Cash bonus - bonus personal sehingga 21% dan bonus kepimpinan 5%, insentif coordinator sehingga 1.5% sehingga 6 level ke bawah sekiranya anda mempunyai downline.(Saya dah nikmati)
  2. Car bonus - Boleh menggunakan bonus tambahan 3% untuk bayar kereta sedia ada atau untuk apa tujuan sekalipun. Ianya berbentuk cash. Biasa bermula dengan RM300 hingga RM3000 sebulan.
  3. Convention bonus - Berpeluang melancong ke luar dan dalam negara termasuk peluang mengerjakan umrah secara percuma untuk diri sendiri dan keluarga setiap tahun melalui pengumpulan mata organisasi kumpulan jualan anda.
Bagaimana nak mendaftar sebagai ahli @ pengedar Shaklee

Anda boleh mendaftar dengan membuat pembayaran untuk registration fee sebanyak RM65 ataupun membuat pembelian melebihi 200 points (dalam lingkungan RM660) untuk mendapat keahlian percuma. Belian RM660 ini boleh la dijadikan stok awal atau untuk kegunaan sendiri, atau kedua duanya. Anda cuma perlu mengisi borang di link yang disertakan di bawah sekali (saya akan uruskan urusan pendaftaran) atau pergi sendiri ke branch Shaklee dan mendaftar menggunakan ID saya (1121119) sebagai sponsor/upline.

Yuran keahlian Shaklee

Pendaftaran ialah RM65 (sekiranya anda pergi sendiri ke branch untuk ambil member kit) dan tambahan RM10 untuk pos member kit sekiranya anda mahu kit tersebut dipos kepada anda, atau dihantar melalui saya. Jumlahnya ialah RM75 (jika anda tidak pergi ambil sendiri kit di branch).

Tak Wajib membuat pembelian setiap bulan untuk maintain keahlian?

Benar, tak perlu maintain point atau ada pembelian. Keahlian seumur hidup.

Apa yang diperlukan sekiranya saya nak daftar sendiri di branch?

Anda perlukan sponsor iaitu ahli berdaftar dengan Shaklee. Sila gunakan ID saya  (1121119sekiranya anda berhasrat untuk bersama2 dengan saya mencipta masa depan yang cerah.

Apa nak buat jika saya dah daftar dengan orang lain tapi nak join bawah Empayar Free Vitamin?

Anda boleh tukar upline dengan register semula tetapi perlu menunggu setahun 6 bulan ID anda tak aktif tanpa sebarang pembelian guna ID tu. Anda perlu membuat pembayaran untuk menjadi ahli seperti mula-mula mendaftar (step paling atas tadi). Anda boleh menggunakan ID saya sebagai sponsor anda,(953466).

Apa kelebihan jadi ahli Shaklee dengan saya?

1- Anda akan dibimbing secara online. One on one basis. Kami akan perturunkan segala ilmu kami. Ilmu pemasaran, pengetahuan produk, ilmu perniagaan internet, ilmu kesihatan, teknik photoshop, teknik fotografi, ilmu blogging, pemasaran facebook, seni menjual dan lain lain.

2- Kami menyediakan bahan seperti gambar, dokumen, link, iklan, flyers dan lain lain bagi mempercepatkan anda mengembangkan perniagaan anda.

3- Anda akan berada dalam secret group di facebook kami dimana semua susur galur saya berkongsi ilmu dan pengalaman. Di secret group upperline saya, untuk menimba ilmu, pengalaman, dan motivasi secara direct dari mereka yang sudah bergelar jutawan Shaklee. (bonus 6 angka sebulan)

4- Kita akan menjadi 'keluarga' di mana kita akan saling bantu membantu. Dalam Shaklee, downline boleh potong upperline. Tiada istilah downline berkerja untuk upperline.

credit to my mama : Free Vitamin

Isi borang DI SINI
*Jika anda berminat ingin mencuba produk ostematrix ini boleh hubungi saya dengan kadar yang segera bagi mendapatkan konsultant EKSKLUSIF dari saya secara PERCUMA!!

Hubungi saya:
Atika Salleh
whatsapp: 0177811698
email: noratika.salleh@yahoo.com
pm facebook: www.facebook.com/messages/vitalife3

nota kaki: Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.
Attention: COD available di seluruh kawasan JOHOR BAHRU dan berdekatan dengannya. Pengeposan ke seluruh Malaysia juga disediakan

0 comments:

Post a Comment

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...