Tuesday, April 1, 2014

Cara pengambilan ESP

Bismillahirrahmanirahim
Assalamualaikum

Alhamdulillah bertemu di entry yang seterusnya ini. Pada kali ini, saya nak story pasal cara nak minum ESP ni. dah baca kan maanfaat ESP ni? Kalau belum baca, dipersilakan baca sebelum mengambil supplement ni. *bagi tahu sikit apa kesan yang akan dapat nanti* 

Baiklah, seperti yang saya katakan sebelum ini yang ESP ni bolehlah tahan dari 2-3 bulan. Tapi macam pelikkan kenapa boleh tahan lama macam tu, padahal 1 canister je pun. Sebab ESP ni hanya boleh diminum 3 sudu besar sehari. Amaran: Tidak dibenarkan mengambil lebih dari 2 sudu besar untuk mengelakkan kesan menghidapi penyakit buah pinggang. Jadi, tolong jangan sampai overdose. Nanti salahkan shaklee ni pulak. 

Kalau ikut saya, saya hanya minum ESP ni dua kali sehari je. satu sudu untuk satu pengambilan. Maknanya dua sudu besar sehari. Saya ambil pada waktu pagi, bagi menggantikan sarapan dan malam bagi menggantikan makan malam. Tenaga kekal, perut kenyang. Saya hanya makan berat pada waktu tengahari je. *Nak kurus + cantik punya pasal* 

Kepada yang nak ambil makanan juga selepas minum ESP ni, seeloknya tunggu sehingga 30 minit, barulah makan. Anda akan automatik ambil makanan dengan kadar sedikit, kerana minum ESP ni dah rasa kenyang.

Amaran: Jangan bancuh ESP ini bersama dengan air panas. Hal ini kerana akan mematikan zat zat yang terdapat di dalam ESP. Maknanya membazirlah anda minum ESP tetapi zatnya dah tak ada jika dibancuh dengan air panas. 


Bahan yang anda perlukan
Baiklah, gambar di atas menunjukkan bahan yang anda perlukan untuk minum ESP ini. Saya selalunya minum bersama dengan dutch lady coklat ni, tapi kekadang strawbery kekadang juga dengan air oren atau milo. Dengan lebih jelas, anda boleh minum dengan apa apa air pun untuk dicampur bersama ESP ni. shaker dan ESP itu perlu ya. tak boleh tukar tukar. *Air masak biasa pun boleh*

Mula-mula,

Masukkan sesudu ESP. Nak guna sudu besar biasa pun boleh. Mana-mana yang anda rasa senang. Cuma nak pastikan yang tidak akan terlebih dose je. Yelah, semua nak sihat kan, bukan nak makin sakit. Selepas itu, masukkan air yang anda nak campurkan sekali tu kat dalam shaker ni. Then, jom kita shake shake macam bancuh susu baby :)

Hasilnya,tadaaaa

SIAP untuk diminum! Jemput minum semua. Yummm yummm, memang sedappp! Selamat mencuba ^_^

SUGGESTION: Untuk mendapatkan hasil yang cepat dan positive, kurangkan pengambilan air yang berkafein dan juga minuman yang bergas seperti pepsi, coca cola, etc.

*Jika anda berminat ingin mencuba produk ESP ini, boleh menghubungi saya dengan kadar yang segerabagi mendapatkan konsultan EKSKLUSIF dari saya secara PERCUMA

Hubungi saya:
Atika
Whatsapp: 0177811698
email: noratika.salleh@yahoo.com
shaklee id: 1121119 

nota kaki: Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit

Attention: COD available di seluruh area Johor Bahru dan berdekatan dengannya. Pengeposan ke seluruh Malaysia juga disediakan.



0 comments:

Post a Comment

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...