Tuesday, July 1, 2014

Keahlian PERCUMA bersama Vivix

Assalamualaikum

Pagi tadi smiling hingga ke telinga. Kenapa? Sebab bulan Julai 2014 ni promosi vivix. Beli 6 PERCUMA 1 uollzs! Siapa nak bagi vivix yang berharga RM475 ni free free gitu je? Shaklee je mampu beri. Baiklah entry kali ni khas untuk promotion vivix yang tengah HOT & SPICY bulan Julai 2014 ini!!


KELEBIHAN PEMBELIAN 6 BOTOL VIVIX
1. Dapat PERCUMA sebotol vivix lagi *jimat RM475
2. Dapat keahlian PERCUMA yang bernilai RM65
3. Dapat pengeposan PERCUMA yang bernilai RM10
4. Dapat cash money back sebanyak RM250
5. Layak membeli vivix dengan harga paling rendah
6. Dapat konsultan EKSKLUSIF mengenai penyakit anda

Hah! Beli 6 botol vivix dapat macam macam! anda dapat keuntungan sebanyak RM800!! Siapa nak bagi? Rasa banyak sangat ke nak beli vivix ni sampai 6 botol? Jangan risau sebab anda boleh berkongsi beli dengan kawan-kawan. Atau boleh hadiahkan kepada mak, pak, mak mertua, pak mertua. Memang berbaloilah! Lagi-lagi siapa nak bagi RM250 free-free pertengahan bulan depan? Boleh buat topap duit habis pakai untuk raya bulan ini.

Hanya sesudu teh sehari


Nak tahu 1 RAHSIA tak? sebotol vivix ni boleh bertahan sehingga 9 bulan! Jadi tak rugi beli 6 botol sekali gus!! sebotol untuk sebulan! Jimat tak? Once anda dah jadi ahli shaklee, anda dah boleh beli apa apa vitamin dari shaklee dengan harga ahli yang sangat murah sehingga penjimatan 20%-30%!

Nak beli 6 botol tak mampu? tapi nak dapatkan harga promo ni, yela bulan ini sahaja boleh dapat harga kasih sayang ni. Jangan risau, anda semua boleh juga beli dengan harga promo walaupun sebotol. Dann yang syok anda dapat penjimatan sehingga RM120++?? Wow banyak tu potong dari harga asal (RM475)

Boleh whatsapp saya , Atika 0177811698 . COD area JOHOR BAHRU dan berdekatan dengannya . 

Nak tahu kelebihan vivix? Klik sini --> Kelebihan Vivix

Nak tahu Apa itu Vivix? Klik sini --> Apa Itu Vivix

Nak tahu macam macam lagi mengenai Vivix? Klik sini --> Vivix

Nak tahu testimoni vivix? Klik sini --> Testimoni Vivix


*Jika anda berminat ingin mencuba produk vivix ini boleh hubungi saya dengan kadar yang segera bagi mendapatkan konsultant EKSKLUSIF dari saya secara PERCUMA!!


Hubungi saya:
Atika Salleh
whatsapp: 0177811698
email: noratika.salleh@yahoo.com
pm facebook: www.facebook.com/messages/vitalife3

nota kaki: Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.
Attention: COD available di seluruh kawasan JOHOR BAHRU dan berdekatan dengannya. Pengeposan ke seluruh Malaysia juga disediakan

2 comments:

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...