Monday, June 16, 2014

Set Bajet Diabetes membantu menurunkan kadar gula dalam darah

Assalamualaikum

Pernah ingat tak entri yang saya kongsikan mengenai set diabetes. Terdapat 7 jenis suplemen yang perlu bagi menyempurnakan untuk membantu pesakit diabetes. Tapi saya faham mengenai kos. Tapi cuba fikir berbaloi tak jika hari ini kita hanya laburkan RM45* tapi kesihatan kita sentiasa sihat tanpa perlu mengalami masalah buah pinggang, potong kaki dan sebagainya. Berbanding kita keluar beribu untuk mengubati buah pinggang jika kita tidak laburkan RM45* tu? *mungkin anda lebih rela melaburkan beribu daripada beratus sahaja.

Baiklah, saya tak nak cerita mengenai taraf kewangan sebenarnya. Entri kali ini saya nak kongsikan mengenai set bajet diabetes. Sesuailah untuk mereka yang nak membeli secara bajet ini. 


Gambar di atas merupakan set bajet diabetes yang terdiri daripada Zinc Complex, GLA Complex dan B-Complex. Selain daripada beli satu set complete, anda juga boleh sahaja beli set bajet ini. set ini sangat berbaloi dan mampu membantu menurunkan kadar gula dalam darah. InsyaAllah.

Fungsi bagi setiap suplemen:

GLA Complex:-
  • Menghalang komplikasi diabetes
  • Membantu merendahkan kadar gula di dalam darah
Zinc Complex:-
  • Membantu tubuh mengeluarkan insulin
  • Mengekalkan fungsi insulin dalam tubuh
B-Complex:-
  • Membantu menukar makanan menjadi tenaga dengan cara menukar lemak, karbohidrat dan protein untuk menjadi tenaga yang diperlukan oleh tubuh
Dah lihat fungsinya? Walaupun hanya set bajet, tetapi ia dapat juga membantu menurunkan kadar gula dalam darah dan jua membantu dalam proses insulin.

Bagaimana harga set bajet diabetes?

Harga set bajet diabetes ini tidak lebih dari RM200. Percayalah kerana harganya bukan sahaja dibawah RM200, bukan RM190 tetapi harganya dibawah RM180. Serius? ya memang benar. Harga bagi set bajet diabetes ini hanyalah RM17*.** sahaja. 



*Jika anda berminat ingin mencuba set bajet diabetes ini boleh hubungi saya dengan kadar yang segera bagi mendapatkan konsultant EKSKLUSIF dari saya secara PERCUMA!!


Hubungi saya:
Atika Salleh
whatsapp: 0177811698
email: noratika.salleh@yahoo.com
pm facebook: www.facebook.com/messages/vitalife3

nota kaki: Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.
Attention: COD available di seluruh kawasan JOHOR BAHRU dan berdekatan dengannya. Pengeposan ke seluruh Malaysia juga disediakan

0 comments:

Post a Comment

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...