Thursday, September 11, 2014

Beli Shaklee Online Tanpa Melalui Pengedar

Assalamualaikum

Untuk entry kali ini, saya nak kongsikan satu berita gembira kepada anda anda yang kurang PERCAYA kepada peniaga online ni. Yela, takut kena tipulah apalah. Yela, tak dinafikan sebab nila setitik rosak susu sebelanga. Kadang kadang agak geram jugaklah dengan sesetengah peniaga online yang tak amanah ni. Disebabkan mereka, semua peniaga online yang jujur dan amanah di kategorikan seorang penipu. Bila fikir secara luaran, susah sikit peniaga online sekarang nak cari duit sebab fikiran pembeli dah dipenuhi dengan tipu helah peniaga yang tak bertanggungjawab tu. Tapi, Allah yang beri rezeki. 

Jadi, kepada mereka yang nak beli barang shaklee tanpa menjadi ahli dan berurusan terus dengan pihak shaklee, bolehlah beli online sekarang. klik sini klik sana, siap bayar, barang pun sampai. Senang kan?? Konfem tak kena tipu sebab berurusan sendiri dengan pihak shaklee. Dan anda beli tanpa berurusan dengan saya pun. Segalanya 100% antara anda dan shaklee. 

Tapi..... Jika anda beli online ni melalui kedai online comel molek saya ni dan anda mahukan perkhidmatan konsultan secara PERCUMA, anda boleh terus whatsapp saya di 0177811698. Saya akan bantu masalah anda. InsyaAllah.. Lagi sekali saya ulang ya, walaupun anda beli online berurusan terus dengan shaklee, anda juga layak mendapat konsultan EKSKLUSIF serta PERCUMA dari saya. 

Bagaimana cara nak beli online ni? 

Mudah je. Klik sahaja link dibawah gambar dan tick barangan yang anda nak beli dan isi bilangan kuantiti, bila siap boleh main klik next next. hihi

*Perhatian: Sila untick barangan yang anda tidak mahu beli

Healthy Nutrition

Healthy Weight


Jika anda memerlukan pertolongan, boleh whatsapp saya di 0177811698 yea :)


*Jika anda berminat ingin mencuba produk shaklee ini boleh hubungi saya dengan kadar yang segera bagi mendapatkan konsultant EKSKLUSIF dari saya secara PERCUMA!!


Hubungi saya:
Atika Salleh
whatsapp: 0177811698
email: noratika.salleh@yahoo.com
pm facebook: www.facebook.com/messages/vitalife3

nota kaki: Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.
Attention: COD available di seluruh kawasan JOHOR BAHRU dan berdekatan dengannya. Pengeposan ke seluruh Malaysia juga disediakan

0 comments:

Post a Comment

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...