Wednesday, October 1, 2014

PROMO OCT 2014- ESP Buy 6 FREE 1 !

Assalamualaikum

1 October, permulaan bulan sepuloh! Cas balik aura positif! Nak semangat dan rajin untuk bulan ini. InsyaAllah. So, apa yang good news bulan ni?? Good news nye ialah bulan ni ada PROMO ESP!!! Yang dinanti-nantikan oleh SEMUA orang hokay!! Dan dengan ESP ni la aye jatuh hati dengan shaklee. Sebab rasanya dan kesannya pada diri sendiri. 


okay, gambar kat atas ni antara gabungan yang boleh kita gabungkan dengan ESP. Nak cantik minum ESP, tengah hamil minum ESP, nak cergas bertenaga minum ESP, nak kurus minum ESP, nak menyusukan anak minum ESP dan macam-macam lah. Semua serba ESP. 

Bulan oktober ni tengah promo ESP beli 6 PERCUMA 1!! Perghh! siapa nak bagi kan? PERCUMA 1 tuu. Nak tahu tak apa yang anda akan dapat dengan beli set promo ni?

1. Anda akan dapat 1 canister ESP secara PERCUMA yang bernilai RM150.
2. Anda akan mendapat keahlian PERCUMA yang bernilai RM65.
3. Anda akan dapat cash money masuk ke dalam bank sebanyak rm36.
4. Anda akan dapat beli produk shaklee dengan harga ahli yang discount sehingga 20%

So, total keuntungan yang anda dapat hampir rm251.. Siapa nak bagi anda rm251 FREE macam tu jee??? ni jika anda buat pakai sendiri 6 canister tu. kalau anda buat jual? Anda akan dapat keuntungan jualan hampir rm46 untuk 1 canister!! Ni la masa bagi anda yang nak buat side income! Jom tanya saya bagaimana! Tamat 30 october 2014 ni yea!


Jom pakat rebut PELUANG keemasan ni!!



*Jika anda berminat ingin mencuba produk ESP ini boleh hubungi saya dengan kadar yang segera bagi mendapatkan konsultant EKSKLUSIF dari saya secara PERCUMA!!


Hubungi saya:
Atika Salleh
whatsapp: 0177811698
email: noratika.salleh@yahoo.com
pm facebook: www.facebook.com/messages/vitalife3

nota kaki: Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.
Attention: COD available di seluruh kawasan JOHOR BAHRU dan berdekatan dengannya. Pengeposan ke seluruh Malaysia juga disediakan

0 comments:

Post a Comment

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...