Monday, June 2, 2014

Bagaimana nak dapatkan keahlian PERCUMA shaklee?

Assalamualaikum

Ramai yang nak beli shaklee dengan harga murah tapi tak sanggup nak keluarkan modal rm65 untuk menjadi ahli. Dengan itu, niat nak consume shaklee tergantung begitu sahaja. Kalau nak tunggu harga shaklee jatuh murah memang MUSTAHIL la yea. Kerana produk shaklee ni berbeza dengan produk kecantikan lain yang bila dah lama terjual, harga pun makin rendah. Tapi shaklee tidak. kerana kualitinya yang sangat bagus. Percaya tak if shaklee ni tak turunkan harga sekali pun, tapi ramai je yang jadikan shaklee ni sebagai produk number 1 mereka, termasuk saya. 


So, hari ni saya nak kongsikan satu RAHSIA pada awak awak semua mengenai keahlian PERCUMA shaklee. WHAT??? Boleh jadi ahli dengan PERCUMA je ke? Ya dear.. Awak semua akan jimat RM65 untuk member kit tu tau. Bayangkan RM65 tu kita boleh buat macam macam. Termasuk makan bersama fameli kan.

Bagaimana caranya? Mudah je. Dengan shaklee sangat mudah. Kerana di shaklee menawarkan keahlian PERCUMA setiap pembelian 200UV keatas. Tapi bagaimana nak dapatkan 200UV tu?

Meh nak cerita, kat shaklee ni ada macam macam set untuk digunakan. For example, set kecantikan, set kurus, set menyusukan anak, set diabetes dan macam macam laa.

Saya nak bagi contoh pengiraan UV yang boleh buat awak semua dapat FREE MEMBER ni. ok, sebagai contoh awak nak beli set Diabetes. Dibawah saya senaraikan vitamin yang ada di dalam set diabetes beserta dengan UVnya sekali.

ESP:39UV
Alfalfa(S):13UV
Vita-Lea: 23UV
B-Complex: 13UV
Zinc Complex: 8UV
VIta-C: 23UV
GLA Complex: 24UV
Total: 143UV

Melalui total UV diatas masih lagi tidak layak mendapat keahlian PERCUMA kerana syarat keahlian PERCUMA ialah 200UV ke atas.. Jadi, saya cadangkan set diabetes bersama tambahan untuk saraf dan mata.

AJHT-31UV
Ostematrix: 16UV
Carotomax: 19UV
Total: 66UV

Jadi anda just totalkan yg set diabetes 143UV+set saraf dan mata 66UV. So, grand total 209UV. Dan memang sah sah layak mendapat keahlian PERCUMA.. 

Atau lebih mudah nak dapat keahlian PERCUMA, hanyalah dengan membeli 2 botol vivix. Dah memang konfem dapat FREE MEMBER okayyy!!



Atau anda boleh pilih antara set dibawah untuk dapatkan keahlian PERCUMA!




Jika anda nak tahu lebih lanjut lagi mengenai keahlian PERCUMA boleh whatsapp saya 0177811698. Kita sembang teh tarik sekali ya mengenai shaklee ni.

Pada yang memang nak dapat harga ahli dan sanggup nak keluar modal RM65 tu pun boleh whatsapp saya. Sesiapa nak jana pendapatan sampingan dengan shaklee pun boleeehhhh!

kelebihan menjadi ahli shaklee awak awak boleh baca di sini:Jadi Ahli Shaklee 




*Jika anda berminat ingin mencuba produk shaklee boleh hubungi saya dengan kadar yang segera bagi mendapatkan konsultant EKSKLUSIF dari saya secara PERCUMA!!


Hubungi saya:
Atika Salleh
whatsapp: 0177811698
email: noratika.salleh@yahoo.com
pm facebook: www.facebook.com/messages/vitalife3

nota kaki: Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.
Attention: COD available di seluruh kawasan JOHOR BAHRU dan berdekatan dengannya. Pengeposan ke seluruh Malaysia juga disediakan

0 comments:

Post a Comment

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...