Monday, June 2, 2014

Fungsi shaklee terhadap Diabetes

Assalamualaikum

Jika sebelum ini saya ada berkongsi mengenai set cadangan diabetes yang diambil bagi membantu mengawal kandungan gula dalam darah. Kali ini saya ingin lebih dekatkan lagi fungsi bagi setiap vitamin. Dan dapat bongkarkan rahsia Mengapa set cadangan ini bagus untuk orang yang menghidapi diabetes. Jom teruskan membaca.. 

set yang saya syorkan adalah 

Fungsi bagi setiap satu vitamin ialah:

ESP-Menyokong kesihatan imunisasi badan , membantu dalam penyerapan supplement lain dgn lebih baik.

Vita C-membantu dlm penyembuhan luka, mengurangkan asid urik dlm badan

Zink Complex-membantu dalam menyembuhkan luka, Komponen penting bagi insulin 
VITALEA- mengandungi 28 jenis multivitamin dan multimineral lengkap dengan zat besi untuk kesihatan optimum

GLA COMPLEX - membantu mengurangkan sakit dan kebas yang berkaitan dengan masalah kencing manis,dapat membantu mengawal kencing manis (jenis 2) dengan membaiki kadar insulin & kolesterol 

B Complex-menukar makanan kepada tenaga iaitu dengan menukar lemak, karbohidrat dan protin kepada tenaga sekaligus mengurangkan masalah keletihan.

Diatas merupakan antara fungsi fungsi vitamin untuk pesakit diabetes. Setiap vitamin mempunyai tugas mereka sendiri untuk membantu tubuh kekal sihat bertenaga. 

Next entry saya nak kongsikan pula Bagaimana vivix boleh membantu pesakit diabetes. Tunggu yea. 

*Jika anda berminat ingin mencuba set diabetes ini boleh hubungi saya dengan kadar yang segera bagi mendapatkan konsultant EKSKLUSIF dari saya secara PERCUMA!!


Hubungi saya:
Atika Salleh
whatsapp: 0177811698
email: noratika.salleh@yahoo.com
pm facebook: www.facebook.com/messages/vitalife3

nota kaki: Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.
Attention: COD available di seluruh kawasan JOHOR BAHRU dan berdekatan dengannya. Pengeposan ke seluruh Malaysia juga disediakan

0 comments:

Post a Comment

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...