Friday, May 30, 2014

SET DIABETES SHAKLEE

Assalamualaikum

Kali ini saya ingin bercerita mengenai set cadangan shaklee yang boleh membantu penyakit diabetes mengawal kandungan gula dan memberi tenaga kepada penyakit diabetes. 

Perkara yang perlu diambil kira didalam setiap supplement yang kita ambil ialah, boleh kah membantu penyakit kita? saya tak janji penyembuhan tapi saya menjanjikan bantuan. 

Penyakit diabetes ini memang sangat PERLU dikawal pemakanannya. lagi lagi karbohidrat.. Jika tidak jaga makan, mulalah kaki potong la, badan lemah la. Secara jujur, manusia memang tak dapat nak kawal sendiri selain TERPAKSA atau DIPAKSA. Jadi disini saya nak syorkan antara suplement yang sesuai untuk penyakit diabetes ini. 

Set diatas ini merupakan set premium kencing manis atau diabetes. Yang terdiri daripada ESP,Alfalfa,Zinc Complex,GLA COmplex,Vita-Lea,B-Complex dan Vita-C .

Harganya bagaimana? Total bagi 1 set tersebut hanya RM56* SAHAJA. Tapi saya taknak bagi anda kayakan saya, sebab niat saya nak bantu semua yang menghidapi penyakit diabetes ni sihat dan boleh lalui kehidupan normal macam yang lain.. Sebab saya nak bagi anda beli dengan harga AHLI. macam mana nak jadi ahli? Senang je dengan modal rm75 sahaja termasuk pos anda dapat beli set di atas dengan harga serendah RM45* JEEE. OMG?? Jauh beza harga asal. hanya bermodal RM75?

ATAUUUUU!! Anda nak keahlian PERCUMA? hanya tambah AJHT,Ostematrix dan Carotomax hanya serendah RM65* JEE. Dapat set kencing manis, dapat juga suplement untuk saraf. Perfect set la. Yang Carotomaz tu sesuai sangat untuk mata. Harga asal semua tambah dengan suplement tambahan tu adalah RM82*, Nampak beza? 

Tapi, jika anda fikir ianya tak mampu, anda boleh cuba set bajet yang boleh bantu mengawal gula dalam darah. macam set ni : 

Ini merupakan set bajet diabetes. harganya pun sangatlah berpatutan. Hanya bawah RM200 anda dah dapat bantuan untuk control gula dalam darah. 


Kepada yang tidak suka telan pil, berlebihan bajet boleh cuba sirup shaklee ni. vivix. Telah ramai yang menggunakannya. Ia ibarat banyak banyak pil tadi dicampurkan jadi satu dalam vivix ni. cara makan pun senang! 


Vivix ni dapat bantu macam macam penyakit. harganya hanya RM47*, tapi saya nak anda berjimat untuk sihat, hanya tambah RM75 menjadi ahli, anda dapat beli vivix dengan harga RM45* Sahaja? beza 20 hengget boleh buat topup 2 minggu. ATAU nak dapat KEAHLIAN PERCUMA boleh beli 2 botol terus, dapat beli dengan harga AHLI. hanya RM7** je dapat beli 2 botol. Tak ke jimat? boleh bagi untuk kita satu, untuk suami/isteri satu atau mak ayah satu. Jimat dapat, sihat dapat.

Nak tahu lebih lanjut? whatsapp saya 0177811698 okayyy!



*Jika anda berminat ingin mencuba set diabetes ini boleh hubungi saya dengan kadar yang segera bagi mendapatkan konsultant EKSKLUSIF dari saya secara PERCUMA!!


Hubungi saya:
Atika Salleh
whatsapp: 0177811698
email: noratika.salleh@yahoo.com
pm facebook: www.facebook.com/messages/vitalife3

nota kaki: Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.
Attention: COD available di seluruh kawasan JOHOR BAHRU dan berdekatan dengannya. Pengeposan ke seluruh Malaysia juga disediakan

0 comments:

Post a Comment

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...