Thursday, June 5, 2014

Rawat mata akibat diabetes - Testimoni vivix

Assalamualaikum

Salah satu kesan sampingan yang akan pesakit diabetes dapat ialah mata iaitu katarak, pendarahan dalam mata dan menyebabkan buta. Dan memang ianya terbukti kerana telah ramai penghidap diabetes mendapat kesan ini. Alhamdulillah mak saya masih belum lagi ke tahap ini.

Disini saya nak kongsikan satu testimoni mengenai seorang pesakit diabetes yang boleh melihat semula selepas pengambilan vivix. 

Boleh melihat semula, alhamdulillah Mak saya menghidap kencing manis dan bila makanan tidak terkawal, bacaan kandungan gula dalam darahnya mula naik mendadak. Apabila perkara ini berlarutan, penghilatan mak menjadi kabur dan makin kabur. Mak kata, apa yang beliau rasa adalah...matanya menjadi makin kembang dan berair. Apabila hal ini berlaku, maka mak tak boleh melihat dengan baik bertambah buruk mak tidak dapat memandu.
Mak saya tak boleh makan sebarang suplement kerana ia akan menambah burukkan keadaan dia lalui. Mungkin disebabkan fungsi buah pinggangnya yang sedikit terjejas akibat kencing manis. Oleh kerana itu saya hanya berikan mak saya vivix sahaja. Pada mulanya mak makan setengah sudu teh sehari tetapi kerana mak saya selesa dengan vivix, beliau mengambil 2 sudu besar sehari. Kini saya bekalkan mak saya 2 botol vivix untuk sebulan consume. 
Dalam masa tak sampai sebulan, penglihatan mak menjadi lebih baik. Mak rasa kedudukan matanya semakin elok dan tidak seperti sebelumnya yang mana ianya mengembang dan berair. Alhamdulillah, mak saya boleh melihat semula...tak perlu duduk dekat dengan tv untuk menonton seperti sebelum ini disebabkan matanya yang kabur. Penglihatan mak dah kembali sedia kala. Syukur pada Allah atas izinNya jua, Pengambilan vivix banyak memberi kesan positif pada paras gula dalam darah mak saya serta penglihatannya yang kabur dulu telah pulih sedia kala.
Tiada apa yang lebih menggembirakan saya selain kesihatan mak yang baik. Duit boleh dicari..selagi ada daya usaha. Mudah2an mak dapat menunaikan umrah dengan lebih baik. InsyaAllah - Norita Idris 

Alhamdulillah...bila melihat mereka yang dapat kesan positif selepas pengambilan vivix, hati pun turut gembira :) Kepada mak ayah yang ada kencing manis, wahai anak anak jom korbankan sedikit wang ringgit hadiahkan mereka vivix ni. Ia amat bagus untuk kesihatan. InsyaAllah..

Lagi mengenai testimoni vivix


*Jika anda berminat ingin mencuba vivix ini boleh hubungi saya dengan kadar yang segera bagi mendapatkan konsultant EKSKLUSIF dari saya secara PERCUMA!!


Hubungi saya:
Atika Salleh
whatsapp: 0177811698
email: noratika.salleh@yahoo.com
pm facebook: www.facebook.com/messages/vitalife3

nota kaki: Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.
Attention: COD available di seluruh kawasan JOHOR BAHRU dan berdekatan dengannya. Pengeposan ke seluruh Malaysia juga disediakan

0 comments:

Post a Comment

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...