Monday, April 14, 2014

RAHSIA KULIT BABY SANGAT HALUS MULUS!

Bismillahirahmanirahim
Assalamualaikum

Setelah sekian lama tak update blog, hari ni Alhamdulillah dapat kongsikan sedikit ilmu lagi. Hari ni mood terlebih gula, nak cerita tentang testimoni je. Dekat wall FB penuh dengan testimoni je. Jadi hari ini, saya nak share berkaitan sorang customer ni consume shaklee sewaktu dia pregnant. Dan hasilnya, dia dapat kulit baby yang sangat halus. Siapa taknak kan? 

Ramai cakap nak kulit baby cantik perlu minum soya. Memang tepat, tapi perlu ingat juga yang sesetengah orang tak boleh telan soya. so, macammana dia nak dapatkan kulit bayi yang halus? Saya ada penyelesaiannya. Tapi sebelum tu, kita baca dulu apa yang kak Hanna Hj Mohd Sani ni kongsikan berkaitan perubahan yang berlaku pada dirinya. 



"Saya baru bersalin anak ke-3... Seorang Princess yg sgt adorable..... Teringin nak berkongsi testimoni saya selepas merasai perbezaan pengalaman hamil tanpa vitamin shaklee utk 2 anak saya sebelum ini dan selepas hamil anak ke-3 dgn vitamin shaklee utk kehamilan..
Spjg preggy saya ambil vitalea, vit C, B Complex, Omega Guard dan Ostematrix since saya mmg x suka minum susu... Saya lebih bertenaga, tiada rasa loya, lebih cergas dan kulit saya semakin cantik tanpa pigmentation. Sampai la kesaat melahirkan.. Saya masih rasa sihat dan bertenaga.. Sehinggakan proses bersalin kali ni... sgt mudah dan cepat... Kalau sebelum ni, selepas keluar tanda..sakit kontraksi memakan masa 2 hari dgn bukaan serviks baru 2cm.. Tapi kali ini.. Sakit kontraksi berlaku sgt sekejap.. Sejurus smpai ke hospital.. Doc cek bukaan serviks dah 7cm.. Diusung terus ke Labour Room.. Sedang nurse & Doc buat persiapan utk sambut baby.. Saya terus saya nk meneran.. Doc cuba cek bukaan serviks.. Mmg dh 10cm.. Dgn 2X push je.. Sy selamat melahirkan baby girl yg sgt comel.. kulit baby sgt halus mulus... putih merah.. Doc pun puji.. uri cantik, luka perinium sgt minimal dan proses jahitan sgt mudah...

Baby pun sgt baik....disbbkan susu badan saya dh mula mengalir sejurus melahirkan... baby terus tido kekenyangan..."
Alhamdulillah, sangat berkesan kepada diri beliau, Jadi anda yang diluar sana yang tak minat susu boleh je cuba set hamil shaklee ni. Ia amat sesuai bagi mommy, bakal mommy. lagi-lagi yang first experience kan. Takkan nak biarkan first experience tu berlalu begitu sahaja. Jadi jika nak tahu cara mendapatkan kulit bayi yang halus, cuba set shaklee ni. Jaminan 100% berkesan. Kenapa saya berani bagi jaminan? Kerana telah ramai yang cuba dan BERJAYA. Anda bila lagi?

*Jika anda berminat ingin mencuba set kehamilan ini boleh hubungi saya dengan kadar yang segera bagi mendapatkan konsultant EKSKLUSIF dari saya secara PERCUMA!! 
Hubungi saya: 
Atika 
whatsapp: 0177811698 
email: noratika.salleh@yahoo.com 
shaklee id: 1121119

nota kaki: Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit. 

Attention: COD available di seluruh kawasan JOHOR BAHRU dan berdekatan dengannya. Pengeposan ke seluruh Malaysia juga disediakan

0 comments:

Post a Comment

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...